بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده

برای هر کاربری کامپیوتر و یا عکاس و … پیش آمده در هنگام استفاده از فلش مموری یا هارد دیسک یا کارتهای حافظه با پیام فرمت مواجه شود، در این هنگام است که کاربر بر سر دوراهی قرار خواهد گرفت که باید یا فایل های موجود بر روی هارد را انتخاب کند و یا هارد یا کارت حافظه را به حالت اولیه خود برگرداند. در ادامه این مطلب به بررسی این مشکل و راه حل صحیح آن میپردازیم.

لازم است بدانیم فرمت کردن هارد دیسک و یا فلش مموری ها باعث ایجاد ساختار بندی جدید در هارد میشود و به همین دلیل فایلهای موجود بر روی حافظه پاک میشود، در برخی از مواقع به دلیل مشکلاتی که بر روی هارد و یا بر روی فایلها بوجود می آید کاربر با پیام فرمت کردن حافظه مواجه میشود درصورتی که فایلهای موجود بر روی حافظه برای کاربر مهم میباشد ، باید از فرمت کردن خودداری نماید زیرا اینکار باعث آسیب رساندن به فایلها میشود و زمان بیشتری لازم است تا فایلهای شما بازیابی شود.

 بهتر است درصورت مواجه شدن با این پیام آن حافظه را به کارشناسان متخصص رایاسهند بسپارید تا به بازیابی اطلاعات و ریکاوری هارد پرداخته و سپس مشکل حافظه را برطرف نمایند و درصورتی که نیاز داشته باشید هارد شما را با هرنوع برندی تعمیر کرده و همراه با اطلاعات بازبابی شده به شما تحویل دهند.
لازم است بدانید ریکاوری اطلاعات توسط افرادی که تخصصی در این زمینه ندارند باعث طولانی تر و هزینه دار شدن بیشتر ریکاوری اطلاعات توسط متخصصان بازیابی اطلاعات میشود، تیم کارشناسان رایاسهند با تجربه لازم در بازیابی و تعمیر انواع هارد و کارتهای حافظه این تضمین را به شما میدهند که اطلاعات شما را به صورت کامل برای شما بازیابی نمایند.

پست های توصیه شده

ارسال دیدگاه