بازیابی رمز Bitlocker

بازیابی رمز Bitlocker

بازیابی رمز Bitlocker امکان پذیر میباشد درصورتی که شما اقدام به فرمت درایو لاک شده و یا فرمت درایوی که کلید Bitlocker روی آن ذخیره شده نکرده باشید.

بیت لاکر (BitLocker) چیست؟

بیت لاکر (BitLocker) قابلیتی است که به کاربر این اجازه را می‌دهد تا داده‌های موجود در درایوهایش را با کلیدهای ۱۲۸ یا ۲۵۶ بیتی رمزگذاری کند اما گاهی مواقع برای حفاظت از اطلاعات روی هارد با استفاده از رمز های قوی و سپس فراموش کردن آن شرایطی پیش می آید که تصمیم گیری کاربر بسیار تاثیرگذار است، البته در برخی اوقات این مشکل تنها به دلیل فراموش کردن رمز و پسورد درایو بیت لاکر نیست در برخی از مواقع جداکردن هاردی که فرآیند پسورد گذاری بیت لاکر آن به پایان نرسیده باعث میشود شما هرچه تلاش کنید رمز را وارد کنید بیت لاکر رمز شما را قبول نمیکند در این مواقع درصورتی که اقدام به فرمت یا نصب ویندوز کرده باشید دسترسی به اطلاعات هارد و بازیابی فایلها از بین میرود.

بازیابی رمز Bitlocker

یکی دیگر از مشکلات با Bitlocker درخواست key که شامل ۴۸ رقم میباشد را به جای پسورد از شما میخواهد این مورد هم روی درایو هارد و هم روی فلش مموری دیده شده است توجه داشته باشید درصورت عدم دسترسی به کی ۴۸ رقمی برای جلوگیری از بروز مشکل حتما هارد را نزد متخصصین هارد جهت بازیابی رمز بیت لاکر ببرید و از فرمت یا نصب هرگونه نرم افزار با عنوان بازیابی رمز Bitlocker خودداری نمایید، کارشناسان رایاسنهد میتوانند حتی در روزهای تعطیل اقدام به بازیابی رمز Bitlocker نمایند. توجه داشته باشید بازیابی اطلاعات درایو فرمت شده ای که قفل Bitlocker روی آن قراردارد نیز امکان پذیر میباشد و رایاسهند در این امر شما را یاری میفرماید.

پست های توصیه شده

3 دیدگاه ها

  • حسین
    2018-03-31

    سلام من هارد قفل شده دارم چجوری برسونمش دستتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • admin
      2018-06-04

      با سلام شماره های تماس در سایت قرار گرفته میتونید با تماس با ما و انجام هماهنگی هارد را ارسال فرمایید

  • mehdi hosseinzadeh
    2018-09-27

    با سلام من یه هارد ۲ ترا بایتی دارم که قفل بیک لاکر شده و رمزش رو فراموش کردم لطف هماهنگ کنید چه جوری برسونم دستتون ممنون شماره تماس من ۰۹۳۷۶۰۶۱۳۵۹
    ۰۹۱۲۹۴۷۲۵۳۱

ارسال دیدگاه