بازیابی فایل های آفیس

بازیابی فایل های آفیس

بازیابی فایل های آفیس بدون نرم افزار امکان پذیر است ، حتما شما هم با برنامه افیس کار کرده باشید معروف ترین آنها Word یا Excel هستند که اکثر کاربران با آنها آشنایی دارند و احتمال زیاد برایتان این اتفاق رخ داده است که حین کار برنامه دچار ارور یا خطا شده باشد یا کامپیوترتان ریستارت شده باشد و یا اتفاق دیگر که ممکن است به هر نحوی فایلی را که زمانی را صرف  آن کرده اید دخیره کنید.

آموزش بازیابی فایل های آفیس ذخیره نشده

در این مقاله ما بر روی نرم افزار مایکروسافت ورد ۲۰۱۶ (Word 2016) کار کرده ایم و برای دیگر برنامه های آفیس ۲۰۱۶ (Office 2016) مانند اکسل ۲۰۱۶ (Excel 2016) یا پاورپونت ۲۰۱۶ (Power Point 2016) نیز به همین روش می باشد.

این ریکاوری فایل بستگی به نوع ورژن آفیس (Office) شما نیز دارد یعنی اگر فایل شما برای ورژن های قدیمی تر آفیس (Office) می باشد باید با همان ورژن از آفیس اقدام به ریکاوری کنید.

برنامه آفیس Word را باز کنید. و بر روی File در بالا سمت چپ پنجره باز شده کلیک کنید.

بازیابی فایل های آفیس

در صفحه ی باز شده بر روی info کلیک کنید.

ریکاوری فایل های آفیس

در پنجره info بر روی “Manage Document” کلیک کنید و سپس به پایین صفحه بروید و بر روی “Recover Unsaved Documents.” کلیک کنید.

( در این قسمت گزینه ای نیز قرار دارد برای پاک کردن تمامی فایل های آفیس ذخیزه نشده)

ریکاوری فایل ورد

برای شما پنجره ای باز می شود که تمامی فایل های آفیسی که ذخیره نشده اند وجود دارد. بر روی فایل مورد نظر خود کلیک کنید و سپس Open را بزنید.

رایاسهند

 

پست های توصیه شده

ارسال دیدگاه