صدای غیر عادی هارد دیسک من زیاد بگوش میرسد کمک کنید!

صدای غیر عادی هارد دیسک من زیاد بگوش میرسد کمک کنید!

صدای غیر عادی هارد

اولین کاری که به شما پیشنهاد می­کنیم، این است که کامپیوتر خود را به طور کامل خاموش کنید. توصیه می­شود، شانس خود را برای بازیابی اطلاعات امتحان نکنید. البته اگر اطلاعات مهمی دارید و نمی خواهید با شانس و حدث و خطا آن ها را ازدست بدهید. من چند نکته مفید دیگر به شما پیشنهاد می­دهم:

✅ اول اینکه همیشه از اطلاعات خود روی یک حافظه ابری یا یک هارد دیسک دیگر نسخه پشتیبان تهیه کنید.به این ترتیب شما می­توانید مطمئن باشید که اطلاعات شما صحیح و سالم باقی می­مانند.
✅ اگر شما یک Mac داشته باشید، می­توانید از ماشین زمان Time Machine و پشتیبان­گیری آن استفاده کنید. اگر شما یک نسخه پشتیبان از درایو C بر روی کامپیوتر PC خود تهیه کنید، شما می­توانید ویندوز با تمام فایلهای آن را بر روی هارد درایو خارجی خود بازگردانید. امروزه به نظر می­رسد همه از حافظه ابری استفاده می­کنند، که بسیار قابل اعتماد است، و می­تواند با اولویتهای شما مطابقت کند. اگر هارد دیسک شما خراب است و هر آن احتمال از کار افتادن آن میسر است لطفا، اجازه ندهید که هارد درایو شما همچنان به چرخش و کار ادامه دهد، ممکن است آخرین شانس برای بازگرداندن اطلاعات خود را از دست بدهید.
به یاد داشته باشید، اگر موفق به بازیابی اطلاعات خود نشدید، با کارشناسان در رایا سهند تماس بگیرید. ما می توانیم در بازیابی اطلاعات به شما کمک کنیم، بنابراین نگران نباشید.

پست های توصیه شده

ارسال دیدگاه