بازیابی فایلهای حذف شده گوشی اندرویدی

بازیابی فایلهای حذف شده گوشی اندرویدی

بازیابی فایلهای حذف شده گوشی اندرویدی بدون نیاز به روت کردن گوشی از بزرگترین مشکلات کاربران است زیرا برای استفاده از اکثر اپ های ریکاوری گوشی که نیاز به روت کردن گوشی میباشد تا امکان نصب نرم افزار ریکاوری اطلاعات گوشی فراهم گردد.

اما در این مقاله ما قصد داریم روشی را معرفی کنیم تا بدون نیاز به روت گوشی بازیابی اطلاعات گوشی موبایل برای شما امکان پذیر باشد.

یکی از راه هایی که برای ریکاوری بدون نیاز به روت پیشنهاد می شود استفاده از نرم افزار های ریکاوری ویندوزی است که اگر گوشی شما مانند یک فلش مموری خود را در My Computer ظاهر کرد میتوانید از این دسته نرم افزار ها استفاده کنید ، در برخی از ورژن های اندروید وقتی شما گوشی را به رایانه وصل می کنید مانند یک فلش مموری عمل کرده و می توانید با نرم افزار های ریکاوری آن را ریکاوری کنید، اگر اطلاعات پاک شده درون حافظه SD card شما بود، می توانید آن را به یک رم ریدر (Ram Reader) وصل کنید و به رایانه وصل کنید و مانند یک فلش با آن برخورد کنید.

اگر این شرایط برای شما اتفاق افتاد کار شما راحت است و میتوانید با نرم افزار های ریکاوری که برای ریکاوری فایل های ویندوز هستند شروع به ریکاوری گوشی اندرویدی خود نمایید.

پیشنهاد رایاسهند این است که از نرم افزار recuva برای بازیابی اطلاعات گوشی استفاده کنید، آن را دانلود کنید و نصب نمایید. لازم به ذکر است میتونید از هر نرم افزار دیگری استفاده نمایید. مانند نرم افزار Wondershare Dr. Fone البته این نرم افزارها برای ریکاوری گوشی اندروید روت شده مناسب است.

بازیابی فایل های حذف شده

برای اولین بار که این نرم افزار را اجرا می کنید از شما سوال می شود نوع فایلی را میخواهید باز یابی کنید مشخص نمایید مانند عکس ، فیلم، اسناد و …

بازیابی فایلهای حذف شده گوشی اندرویدی

آن را انتخاب کنید و مراحل را ادامه دهید و تا فایل های پیدا شده برای شما نمایش داده شود ، دقت کنید که این فایل ها را در درایوی غیر از درایوی که الان آن را ریکاوری کردید منتقل نمایید تا مشکلی پیش نیاید.

دانلود نرم افزار recuva

پست های توصیه شده

1 دیدگاه

  • امیرعلی
    2018-09-28

    عالی استاد ارکان عزیز

ارسال دیدگاه