رفع مشکل read-only شدن رم گوشی

رفع مشکل read-only شدن رم گوشی

رفع مشکل read-only شدن رم گوشی بسیار ساده است ، این اتفاق ممکن است برای شما نیز رخ داده باشد که رم گوشی شما دیگه امکان اضافه شدن فایل یا حذف فایلها رو نمیده برای مثال شما نمیتونید فایلی رو از اینترنت دانلود کنید، برخی از کاربران برای رفع این مشکل رم گوشی اقدام به ریست فاکتوری گوشی میکنند که البته این اقدام نیز راه حل این مشکل نیست.

رفع مشکل read-only شدن رم گوشی

رفع مشکل read-only شدن رم گوشی

برای رفع مشکل read-only شدن رم گوشی یا حتی رم دوربین و بازیابی اطلاعات آن باید رم را به کامپیوتر متصل کنید میتونید در گام اول امتحان کنید آیا امکان فرمت توسط کامپیوتر وجود داره یا خیر در صورتی که موفق به فرمت نشدید و بازهم با ارور مواجه شدید Run رو اجرا کنید و درونش CMD رو بنویسید و اینتر رو بزنید تا command prompt باز شود. در این ابتدا عبارت diskpart بنویسد و کلید اینتر را بزنید تا صفحه دیگری برای شما باز شود. در صفحه جدید عبارت list disk بزنید، تا لیست هارد ها و حافظه های جانبی نصب شده به کامپیوتر شما نمایش داده شوند.

مطابق تصویر بالا حافظه های شما لیست می شوند، با عبارت select name دیسک مورد نظر خود را انتخاب کنید ( به جام name باید اسم مشخص شده تو لیست رو بنویسد مثلا : disk 1)
بعد از اینکه رم مورد نظر رو انتخاب کردید عبارت زیر رو بنویسد:
attributes disk clear readonly
با وارد کردن فرمان بالا و اجرای آن ، اینکه می توانید رم خود رو به راحتی فرمت کنید!

پست های توصیه شده

1 دیدگاه

  • دانیال
    2020-03-08

    سلام خسته نباشید من داشتم روی فلشم چیزی میریختم که ارور فرمت اومد هرکار کردم درست نشد با برنامه با دستور CMD به کسی هم دادم گفت باید دستگاه بخوره امکانش هست خودم بتونم تعمیرش کنم ممنون میشم کمک کنید

ارسال دیدگاه