سیگت هارد ۱۶ ترابایتی روانه بازار خواهد کرد

سیگت هارد ۱۶ ترابایتی روانه بازار خواهد کرد

با پیشرفت تکنولوژی هر روز دنیای فناوری سرعت بیشتری در رشد و پیچیدگی پیدا میکنه، برای مثال برای یک کاربر کامپیوتر در ۱۵ سال پیش غیر قابل تصور بود که بعد از ۱۵ سال سرعت هارد و حجم آنها به این پیشرفت برسد و این رشد هر روز ادامه دارد .

هارد ۱۶ ترابایتی سیگیت

تولید کنندگان هارد دیسک امروز در حال معرفی هارد های پرظرفیت به بازار هستند . در سال گذشته کمپانی seagate سیگیت هارد ۱۰ ترابایتی را به بازار معرفی کرد و شنیده ها حاکی از این است این کمپانی در سال آینده هارد ۱۶ ترابایتی خود را با نام Massive (حجیم) روانه بازار خواهد کرد.
درحالی‌که ما شاهد معرفی حافظه‌های ذخیره‌سازی SSD با ظرفیت بالا بوده‌ایم (سیگیت در گذشته از یک حافظه SSD با ظرفیت ۶۰ ترابایت رونمایی کرده است) ولی در صورت معرفی این هارد دیسک ۱۶ ترابایتی، شاهد پرظرفیت‌ترین هارد دیسک بازار خواهیم بود. سیگیت اعلام کرده که هارد دیسک ۱۶ ترابایتی همچنان ۳٫۵ اینچ باقی خواهد ماند و می‌توان از آن در سیستم‌های کامپیوتر رومیزی استفاده کرد. هنوز قیمت این هارد دیسک مشخص نشده ولی با توجه به قیمت ۵۳۴٫۹۹ دلاری هارد دیسک ۱۰ ترابایتی، باید منتظر قیمتی در این محدوده و البته کمی بیشتر باشیم.

پست های توصیه شده

ارسال دیدگاه